Tuesday, June 01, 2010

...

Originally Made By Delilah Hazhiya At 6/01/2010 07:22:00 pm
Aku cuma mau didengar.
Aku cuma mau didengar.
Aku cuma mau didengar semua yg ingin aku katakan.
Katakanlah kau punya telinga untuk mendengarku.
Aku tidak mengharap kau mengerti.
Aku tidak mengharap kau memberi.
Aku hanya ingin di dengar,
setidaknya aku ada dan tidak sendiri...

2 Comment.:

Unknown on Tuesday 1 June 2010 at 19:41:00 GMT+7 said...

iya aku dengerin hehe...
ok ok... aku katakan.. aku punya dua telinga untuk mendengarmu wkwkwk
hihi..
taken easy... (:

Delilah Hazhiya on Tuesday 1 June 2010 at 21:14:00 GMT+7 said...

hehehe sini ak pgn cerita :(

Post a Comment

 

Life is never close to perfection. © 2012 Web Design by Ipietoon Blogger Template and Home Design and Decor Vector by Webdesignhot